Olen keskustelupalstalla huomannut yhden asian.

Näillä viikoilla (22+) toiset jo kauhistelevat mahansa kokoa ja kasvuvauhtia.

Olen katsellut kasoittain kuvia netissä ja todennut, että kaikilla näytäisi olevan jo jonkun näköinen vauvamaha tässä vaiheessa. Joillakin oikein valtaviakin palloja.

Mutta ei mulla. Mun maha ei kasva! Ei auta vaikka peilailisin mistä kulmasta tahansa. Joka päivä samankokoinen pikku kumpu. Se ei ole pyöristynyt lainkaan viimeiseen kahteen kuukauteen.

Näytän siltä, että olen syönyt muutaman hillomunkin liikaa, mutta siinä se. Kukaan ulkopuolinen ei edelleenkään uskoisi minun olevan raskaana, vaikka näkisi minut bikineissä.

Olen melko lyhyt ja ruipelo, joten en ymmärrä minne se vauva oikein piilottaa itsensä? Se on kuitenkin jo aika iso, liikkeet tuntuvat kovina ja näkyvätkin ulos.

Minä haluanhaluanhaluan jo näyttää koko maailmalle, että minä kannan pientä ihmistä sydämeni alla.

Kun ei ole todellisia murheita, niin niitä pitää keksiä. Tiedän, että tämä on ehkä typerin marisemisen aihe mitä olla voi.

Kun on pöhkö, niin sitten on pöhkö. :)