Minä olen todella harvoin kateellinen kellekkään. Ja jos olen, niin tunnustan suoraan ko. henkilölle, että olen vähän kade... Näin kateellisuus saa jotenkin positiivisemman muodon: "Tavoittelen samaa asiaa minkä sinä olet saanut. Olet onnekas!"

Tänään olin niin kateellinen, että muutuin varmasti vihreäksi. Kateus kupli sisällä mustana myrkkynä ja sai minut ajattelemaan todella kauheita ja halpamaisia asioita. Järkytyin itsekin omia ajatuksiani. Hyh, tälläinenkö ihminen minä olen? 

Ja mistäkö olin kateellinen? Eräs ärsyttävä henkilö sai plussan raskaustestiin. 

Olen vihaisempi ja pahantuulisempi nyt ovulaation kynnyksellä, kuin mitä olen yleensä menkkojen alettua. Minä en jaksa odottaa! Tekisi mieli antaa vaan mennä ja sitten perua se helvetin leikkaus, jos sattuisin raskautumaan. Mutta nyt on pakko olla järkevä. Leikkaus ON tärkeämpi, kuin minun vauvakuumeeni.