En odottanut häntä ennen ensi viikonloppua. Tänään hän saapui kuin kiusallaan. Kivut ja säryt laukussaan. Ärsyttävä Täti punapukuinen.

Siispä tänään alkoivat menkat ja kierto jäi lyhyeksi. Mulla on koko ikäni ollut 29 päivän kierto ja nyt se oli vaivaiset 21 päivää. Miten käy vauvahaaveiden, jos kiertoni on sekaisin? Kaiken huipuksi olen seuraavat pari viikkoa mutsin luona kylässä, mikä tarkoittaa sitä, että ovis menee ohi, ennen kuin pääsen Ukon luokse. Ei tämän näin pitänyt mennä...  Rupesi mietityttämään onko mulla edes ovista. Imetyshän saattaa estää sen. Joutuu ehkä tikkujen avulla selvittelemään asiaa. Raskaustesti jäi kaapin nurkkaan ja haaveet elokuisesta vauvasta voi unohtaa.

Tyttönenkin sai osansa päivän punaisesta väristä. Hänen kasvonsa alkoivat helottaa ja hilseillä, eli jokin ruoka-aine aiheuttaa allergiaoireita. Mä en jaksa taas sitä pirunmoista salapoliisin hommaa, mikä tarvitaan, ennekuin pahisruoka löytyy... Mulla ei oo käryäkään mikä se nyt tällä kertaa on. 

Voi itku sentäs!