Tervetuloa vuosi 2010! Heti aamuvarhaisella minä hiippasin vessaan sohauttamaan negatiivisen raskaustestin. Mikäs sen parempi tapa aloittaa vuosi. Minulla ei ole enää hajuakaan missä vaiheessa mun kiertoni menee. Nöyrästi siis jään odottelemaan tätiä.  (no, tuskin nöyrästi. Rähisen ja pesen hammasharjalla vessan kaakeleita, kuten yleensä...)

Tyttönen ja Ukko ovat molemmat kipeitä. Unet ovat jääneet vähiin kaikilla. Viime yönäkin meillä oli parin tunnin huutokonsertti aamuyöllä. Ahdistavaa kuunnella oman lapsensa tuskallista rohinaa ja yskimistä.  Onneksi hänellä on  sikalentsurokote, niin ei tarvitse sitä tautia pelätä.

Minä olen terve ja niin saakelin väsynyt!

Kunhan tauti on paranemaan päin, niin jätän nuo kaksi passattavaa huolehtimaan toisistaan ja painun kaikessa rauhassa uimahalliin pariksi tunniksi rentoutumaan.